zaterdag, januari 23, 2016

Oud zijn

Ja mensen, ik ben oud geworden. Mijn wandelingen zijn kort. De rug geeft het op. De vrouw zorgt goed voor me, hoor. Kijk me hier tevreden liggen. Het is een warm nest. Maar avonturen beleef ik nu alleen in mijn dromen. Mijn pootjes schudden en mijn bek geeft zachte blafjes. Toch schrijf ik ze niet in deze blog. Er moet iets te dromen blijven, nietwaar?
Wel durf ik jullie te verklappen dat het eten er op vooruit gegaan is. Ik krijg soms een broodje met leverpastei. De vrouw heeft het dan over pijnstillers. Nou, zolang zij gelooft dat leverpastei tegen pijn helpt, mag ze me broodjes geven, hoor. Nou slaap ik verder.... Het is best zo.

3 Comments:

At 1:03 p.m., Blogger Unknown said...

Lieve Joost, hoewel ik weet dat oud worden met gebreken komt vind ik het heel verdrietig. Ik hoop dat je heerlijk in je mandje ligt met mama vlakbij met niet al te veel pijn en ongemak.

 
At 6:32 p.m., Anonymous AndrĂ© said...

Joost, beterschap!

En uit ervaring kan ik je melden: leverpastei doet wonderen!

 
At 11:00 p.m., Anonymous Lieke said...

Inmiddels is het 24-5. De 'kleine' baas is jarig. Je wandelingen zijn nog steeds kort en je achterpootjes werken niet altijd mee. Maar je vermaakt je wel, zien wij. Soms loop je nog steeds je neus achterna en wandel je een hele andere route dan de baas. Toch biggelt er een traan over mijn wang als ik zie hoe oud je bent geworden. Ik hou van je, ouwe grijze Jozerman!

 

Een reactie posten

<< Home

Counter water effect