maandag, december 22, 2008

Prettige kerstdagen

Vreselijke foto, vind je niet?
Maar bedenk eens hoe het geweest is voor mij om deze foto te laten maken. Het was een hele sessie.

Maar de gedachte er achter. Dat ook wij, bassetten, even stilstaan bij het kerstfeest staat me wel aan.
Tenslotte was ik ook al mee geweest om de kerstboom uit te zoeken.
En daar even naar de schaapjes in de kerststal te blaffen. Want die arme beesten stonden daar maar een beetje sullig te kijken.

Kerstfeest is toch het feest dat alle dieren in de kerstnacht met elkaar verbroederen, zo heb ik van mijn moeder gehoord. Dan spreken we elkaars taal. Het zal mij benieuwen of ik die enge gluipkat dan kan verstaan. En kan uitleggen dat ze me niet voor de voeten hoort te lopen. Dan kan ze me niet terug pakken met die nagels, zo dun als dennennaalden....Het is immers kerstfeest.



Counter water effect