zondag, december 07, 2008

Bloembollen

Vandaag was het een prachtige dag. Gelukkig besefte de vrouw dit ook en liepen we een lekker eind om. Eenmaal terug besloot ze om wat in de tuin te werken. Nu ben ik de beroerdste niet dus ik keek even of ik kon helpen. Ze rukte allerlei planten er uit. Nu leek het ook nergens op. Door de vorst van de afgelopen dagen leek het wel verkookte soepgroente. Persoonlijk houd ik niet van soepgroente dus ik besloot gewoon lekker binnen, bij de kachel te gaan liggen.

Later liep ze met zakjes rond te draven. Dus ik hup weer mee de tuin in.
Uit die zakjes kwamen kleine balletjes en die verstopte ze onder de grond, in de tuin. En kijk, dat is nu zo aardig. Ik ken dat spel. Zoek de bal.... Dus terwijl zij aan de ene kant de ballen in de grond stopte, haalde ik ze aan de andere kant weer te voorschijn. Je had haar gezicht moeten zien toen ze ontdekte hoe knap ik was.

Counter water effect