woensdag, oktober 15, 2008

Vakantie

En alsof de baas wist dat ik met dan herfstgevoel zat te modderen, kwam er een verrassig.

Kleine baas liep ons huis in en pakte mijn brokken. Ze greep mijn kussen en deed mij mijn reishalsband om. Fantastisch we gingen op reis!
Ik mocht mee! Joehoe. Ik ben er dus even niet.
Nou, we gingen naar Daalerveen. Dat is ergens ver weg, Met de trein en zo. (Treinen zijn altijd moeilijk als je moet plassen, met name in Zwolle, zo merkten mijn bazen..)
Maar goed we kwamen op een station uit en de trein reed weg zonder ons. Wat bleek? Ze hadden nog een verrassing. Ik kreeg een zitplaats op de fiets aangeboden in een specale hondenbak. Dus ik kon superdeluxe achterop terwijl de bazen zich de poten uit het lijf draaiden.
Vervolgens zijn we bij een lief huis met een jofele andere hond. En gaan we veel wandelen. In bossen en op veengrond. Ik heb het heerlijk gehad. Bazen, bedankt!

Counter water effect