zondag, oktober 29, 2006

Het moet niet gekker worden!


Zottigheid ten top. Dat is het. Moet je nagaan. Ik neem mijn bazen uit wandelen en toon ze de mooiste winkel van het dorp. Hondekluiven, rekken vol. En brokken, meer dan ik in een hondenleven op kan. Niets mis mee, zou je zeggen. Maar ineens blijft die kleine baas staan bij een rek vol plastiek zakken. Ik kijk eens goed. Wat zit er in? Regenjassen.

Nu weet ik wel dat ze liever niet in de regen wandelt. Dus ik wacht even tot ze een leuk jasje heeft gevonden. Maar o wee, het zijn hondenjassen! Drama.Ik trekken. Weg hier. Ik ben daar gek. Dan hoor ik mijn roedelleidster zeggen dat ze niet wijs zou zijn als ze me zo'n ding aan zou doen. "Ook al houdt hij niet van regen, hij moet niet zo'n ding. Dat kun je hem niet aan doen". Ik kon haar wel likken. Pff. Het moet niet gekker worden.

Counter water effect